hongklooong

halloj. nu har vi kommit hem efter en dagsshopping, vi åkte in till hongkong, center, de var så stort så vi hittade inget haha, en liten marknad där både ja goch aram köpte en klocka var, arams har kinesbokstäver haha och min är skit snygg gul :) sen letade vi efter H&m som var skit stort, och där stannad vi nästan två timmar, köpte inte så mycket men det var en del att gå igenom. sen åt vi lite mcdonalds som vanligt. aram har lyckats lösa rubikskuben nu ganska duktigt av honom harn ahr blivit lite galen på köpet men men. utanför vårt hotell r det massa affärer och där hittade jag det bästa av allt, ett par minnetonkas, för bara 79 kronor, och en as snygg moccaväst för typ 130 kronor, ganska bra :) ooh jag har glömt det roligaste på dagen, vi åkte skridskor idag haha så roligt hade vi bland alla små barnen. världens sämsta skridskor fick man låna haha. kulkul. nu ska vi snart sova, och imorgon är vi i thailand, kolla vårat goa hotell http://www.agoda.se/asia/thailand/samui/akwa_guesthouse_hotel.html puss&kram.

sista dagen

hejhej. idag är sista dagen i hongkong och imorgon efter middag flyger i till koh samui för att svara mormors fråga, skit konstigt för det gick knappt några flyg till vietnam om det inte var till hanoi och de biljetterna var skit dyra vi kollade verkligen överallt. men med bangkokair gick det direktflyg till koh samui fast det är så långt borta, skönt iaf, då vi tog thailand före vietnam, vi längtar ju så tillbaka till thailand. hongkong, jag vet inte disneyland var ju hur roligt som helst, lite mindre än vi trodde. och jag ska säga er aram var mest barn han ville åka alla till och med nallepuhs sagoland. haha. hongkong i övrigt, vi har inte varit på hongkong island än det är väl det som är det största centrum. det känns som allt är centrum här där vi bor med iofs, shoppingen är ju hur bra som helst, både på gatan och i shopping malls, förresten jag har gjort det, jag struntar i att det är fejk men jag har banne mig köpt den finaste väskan som funnits i världens, den classiska chanel. woohoo, 200 spänn!! sen både här och kuala lumpur de har ju typ alla märken som finns i världen jag har sett affärer som jag aldrig sett innan, jag och aram gick in på LV och skulle kolla vad allt kostade typ nyckelring för 3000 haha, jag har sett jimmy choo afärrer och chanel som för övrigt en tjej gick in i med hipster trosor typ och hon visade halva rumpan, haha då skämdes jag för henne. så har man pengar som tusan är detta nog shopping paradise också haha. annars är det lite skititgt och trångt och ag vet inte, jag gillar nog inte storstäder så mycket, och det är smog i luften för alla avgaser så man ser inte sutet på husen haha. tunnelbanan är ganska rolig vi åkte igår helt knöcka fullt, folk kläms nästan i dörrarna.

ända sen våran lilla semester började har vi gått upp runt nio typ, för det alltid är frukost man ska passa och man vill inte sova bort dagarna, igår bestämmde vi oss för att sova ut tills vi vaknade, vi är alltid så trötta efter halva dagen och jag tror vi behöver sömn, och klockan halv tio pling vaknade jag som vanligt, kul att min kropp är helt inställd på att vakna då, men till slut somnade jag om och vi vaknade halv ett :) as skönt. nu ska vi ätafrukost. puss&kram hejdå.

Disneyland

hallojhalloj. idag har vi varit på disneyland :) det magiska landet, haha. så jäkla kul hade vi det, vi har tagit bilder med alla disney figurer, åkt space mountain 2 gånger herregud vilken karusell som en as snabb bergodalbana med dubbel fart och dubbla svängar och man är i en kålsvart rymd med skit coola stjärnor så man har ingen aning om hur man åker innan allt kommer. haha as roligt, i te kopparna snurrade aram nästan sönder kopparna och båda vi mådde illa som tusan. sen var dte en as rolig karusell där man åkte i vagnar och skulle sjuka massa rymdmonster i rymden, haha aram vann alla tre gånger vi åkte den, vi såg highschool musical parad och disney parad, sen såg vi tarzans trädhus. och aram åkte merry go round haha. kommer knappt ihåg allt vi gjorde, åkte på safari båttur skit roligt.  sen åkte vi bilar med haha och jag råkade gasa istället för att bromsa och körde rätt in i en tjej framför mig haha. världens roligaste dag har vi haft, vi köpte en jätte fin mimmu mus kopp till mig som en liten souvenir. här har ni lite bilder av de vi har, sen dog kameran och vi köpte en engångskamera haha.

hong koooong

här funkar internet ganska bra, så jag skriver så mycket jag kan, nu är klockan åtta och vi är helt utmattade har varit uppe hur länge som helst haha,så vi ska kolla på film och siva nu, men vi har haft vran första dag i hongkong, den började lite dåligt, mulet mycket folk och halv dant hotell, nu börjar dfet ljusna, dels så har jag som sagt hittat red bull :) och jag har hittat mitt haven här, stället jag trivs bäst hennes&mauritz haha, oj va mycket grejer, och h&m trend och jag vet inte vad. jag köpte iaf en as snygg kort tröja eftersom jag har så vältränad mage så måste jag ju visa den haha, och ett fint skärp och ett fint linne/klänning. och aram köpte inget. sen hittade jag zara och där köpte jag världens snyggaste harem byxor, och ett as fint indian skärp, kul va, sen sa jag nu blir det inget mer shoppande!!! sen gick vi hem och då hittade vi en conversebutik, och herregud vilka skor jag hittade, även om jag lägger upp bilden så kan ni fortfarande inte se hur fina de är i verkligheten, med sina glänsande lila paljetter. och aram köpte ett par as billiga och fina converse. wooho, sen åt vi mcdonalds för andra gången idag. haha. och imorgon ska vi till disneyland :) och den lilla kinesiska damen som har vårat hostel är as go haha. puss&kram madeleine

actually im in hongkong

heelllo. klockan 03.30 ´i natt gick vi upp för att åka till flygplatsen och flyga fyra timmar till hong kong. och jag lyckades sova hela flyget :) tack vare flygvärdinnorna som gav oss bättre platser så jag kunde ligga ner sån tur hade vi :) vi bor lite fattigare här fanns inget annat hotell i stan, ett litet hostel blev det haha lite fattigt men fräacha rum ändå, passar oss två. och vi gick direkt till mcdonalds och åt haha, och sen till 7 eleven och där hittade jag red bull som vi har hemma, exakt hur glad som helst blev jag haha- kul för mig, nu ska vi sova lite och sen ska vi utförska hong kong, och jag ska hitta H&M. puss&kram

en dag kvar

nu är det inte långt kvar tills vi är i hongkong haha jag längtar så sjukt, gillar inte malaysia så mycket, förutom alla affärer som finns här. imorgon åker vi till flygplatsen typ fyra på morgonen. och då blir det disneyland :)
igår var det dåligt väder på morgonen sen runt ett kom solen, så vi gick upp till den lilla poolen och la oss, stekte som tusan där uppe på taket är man ju närmare solen haha. blåste skönt med, nu har vi precis ätit skitfrukosten på hotellet, de är as konstiga knappt någon frukost bara massa mat, nudlar korv grejer och jag vet inte vad. det är mulet som bara den men man vet aldrig det kanske spricker upp och då blir det poolen igen. det är lite synd att vi inte tog oss upp till casionot som ligger upp åt tjottahejti, men som sagt disneyland wooohoo. haha. de är skit konstiga här, jag köpte en grej på topshop, sen ångrade jag mig dagen efter så skulle jag lämna tillbaka den då får man inte göra det haha, och man måste byta till varor för exakt samma pris och i samma butik man får inte gå till ett annat och ta något där, lite roligt men nu vet vi iaf :) ajg ska ändå hitta till H&M i hong kong. skit svårt hade vi att hitta ett centralt hotell i hong kong mken jag tror vi kom ganska nära så man bara kan ta ett monrail eller vad de har där. nu får ni lite mer bilder om det går. puss&kram madeleien

kuala lumpur.

hejhej, nu var det några dagar sen vi skrev, för 3 dagar sen kom vi hit i huvudstaden kuala lumpur, och första dagen gick vi på stan direkt för att hitta en laddare till datan, med den lilla hotellguiden som visade hur man tar monorail in till stan, och tack emelie igen för hjälpen med hotellet vi bor jätte nära stan och ser tvillingtornen från rummet, haha. vi hittade sladden iaf :) as glada blev vi jag var så rädd om alla bilderna som var på datan, men internet på hotellet är så segt vissa dagar så har inte kunnat komma in här på bloggen. vi har i stort sett åkt in till stan varje kväll, haha och jag har hittills hittat fyra topshop, zara,mango och bäst av allt forever 21 ett as stort, haha men jag håller i pengarna. det regnar ganska mycket i KL haha lite surt så vi börjar redan blekna. det finns ett vattenland här typ med karuseller och sånt som vi tänkte gå på men vädret verkar inte tillåta det, men tack vare arams syster fick vi reda på att hong kong har ett dinseyland :) hongkong åker vi till i övermorgon, flyget tar 4 timmar får se hur det går för mig haha. men shit va mycket pengar vi lagt på att komma till hongkong och från, men disneyland gör nog allt värt det. i hongkong stannar vi bara 3 dagar sen flyger vi tillbaka till thailand, koh samui oj vad vi saknar thailand, världens coolaste hotell hittade jag. jag och aram har bestämt att vi är inte så stora på malaysia alltså, det är skitigt och alla glor på en som en alien och de har ingen god mat alls, sen vi kom till malaysia för tre veckor sen har vi ätit mcdonalds typ 14 dagar av det, haha man blir ju inte smalare direkt. och är det in mcdonalds så är det KFC kycklingpopcorn haha usch, vi vill ha thaimat igen.

vi har bokat klart hela våran resa nu hotell flyg och allt, haha koh samui är vi på i 12 dagar sen flyger vi vidare till phuket igen i 12 dagar sen flyger vi tillbangkok för att flyga direkt till vietnam ho chi minh, där är vi i 8 dagar sen bangkok 4 dagar sen är vi hemma :) känns som det inte är så långt kvar fast det är halva tiden, fast vi börjar bli lite hemsjuka nu, ajg saknar mest riktig redbull och att jobba knäpp som jag är, aram saknar nog bara olearys och spela fotboll, imorgon ska han upp mitt i natten för att kolla på champions league.

igår gick vi från stan till tvillingtornen, shit va fina de är, om man kollar på kvällen de lyser så sjukt fint, och kollar man från vårt rum ser man att toppen inte syns för molnen, haha. jag ska iaf försöka vara lite duktigare på att skriva från och med nu. just nu försöker jag hitta någon sevärdhet vi ska gå och kolla på men allting är trådgårdar och hus haha och vi känner att vi kan vara utan det, men en tripp till chinatown  och utsikts tornet blir det nog ikväll, nu ska jag försöka få emd aram på powerwalk, haha. puss&kram madeleine

a haha jag har glömt jätte länge att skriva något, när vi var på mdonalds i langkawi haha, så var det en indisk kille som hade köpt en bigmac, och sen gick han och satte sig och började äta, sen gick han tillbaka till personalen och började bråka med dem, så satt vi och tjuvlyssnade vad det handlade om haha han flippae ut över att det var kokött i en bigmac för han trodde inte han trodde det avr fisk i för jämte bigmac var den en fisk hamburgare och eftersom de var jämte varandra antog han det, och han tyckte det var missledande, och han frågade efter chefen och började filma med sin kamera och filma menyerna och gå bakom kassan och sånt personalen blev helt chokade sen tryckte han upp kameran i halvchefens ansikte och ba ser du att det är kött hur ser man det och gjorde värsta intervjuen sen filmade han hela mcdonalds och skulle åka till polisstationen och anmäl sen sa han till chefen att hon och skulle åka med honom dit haha hon ba äh nej jag jobbar här, ni fattar inte hur dryg han var haha.

här är lite bilder när vi åkte på utflykt till vattenfall och seven wells och sen åkte vi cablecar upp i berget det var så himla läskigt, så var men uppe på nästan 700 meter,. och ajg fick se apor igen haha älskar apor, aram är skit rädd, man fick gå skit högt upp för att komma till källorna och när vi kom enr våra ben skakade aölltså vadmusklerna av sig själva haha, och jag klagade hela vägen upp och ner. där uppe kunde man åka rutchkana på stenarna, ajg vågade inte för det såg livsfarligt ut med aram vågade haha..

aseania

hellohellohello. idag akte vi till langkawi, batturen pa tre timmar gick kanon tack vare mitt nya medel mot aksjuka, sova i arams knahaha.  hotellet ar som sagt samma som alexandra och mormor bodde pa, vi sag era namn skrivna vid poolbaren :) vara rum ar val okej fina, bara tre kanaler pa tvn och inte vara kara movie channels, och ingen data har vi heller sa vi har borjat ta upp uno lite, jagh vann 10 mot 7 idaag mot aram solklar seger fast han fuskar som tusan, emelie vet vad jag menar haha. poolen ar kanon hur stor som helst, helst sjuk se om jag kan fa in lite fina bilder. det har hotellet ligger lite langt ifran staden sa man fa ta taxi in och fragan ar om vi orkar det sa lange sa jag tror vi bara stannar har 4 dagar sa vi ska klamma in allt man kan gora pa on pa tre dagar samt snorkla. sen aker vi till kuala lumpur fyra dagar med, sen blir det ivag till hong kong har vi bestamt nu :) och dar stannar vi nagra dagar ocksa, sen aker vi till vietnam, antingen tar vi hanoi nagra dagar sen ho chi min en vecka eller sa aker vi bara till ho chi min, det blir sa mycket flygande fram och tillbaka kanns det som men vi kom helt plotsligt pa att vi inte har alls mycket tid kvar, efter vitnam struntar vi nog i kambodja och aker till thailand igen, vi saknar thailand sa mycket allt, maten alla heja thailand haha. sen bangkok sen ar vi hemma om 45 dagar typ :) pusspusspuss

inga bilder for datan ar seg. puss

havs borre.

hejhej. idag har vi haft en intresant dag, vi la oss vi poolen for vi har upptackt att stranden omringas av myror som bits vissa dagar. sen foreslog lilla jag att vi skulle ner och bada i havet tar bara en halv minut att ga ner, och sa tvingade jag med mig aram, och nar vi kommer ner i vattnet trampar aram pa nagot som sticks sen gar vi upp och kollar da har han typ 6 taggar eller i foten som akt in ganska djupt, skit orolig blev jag att det skulle vara nagot giftigt, sa fick vi springa runt och leta efter pnicett for aram har tappat bort min, sen fragade vi en norsk familj om hjalp och de hamtade en kanyl och pincett sa borjade aram plocka for jag fick inte rora det, sanna taggar var det fran en borre skit laskigt men tydligen var det ingen fara med dessa sa han men orliga var vi. sa han fick iallafall tagar fran en svart vit randig havs borre. det avr en laskig dag iallafall. vi larde kanna den norska familjen lite tva jatte sota barn har de, de reser typ flera veckor om aret hit ner i rad, och de bodde bara i norge juni.juli,augusti och i spanien resten av aret. pa kvallen gick vi pa bio igen rosa pantern 2 den var roligare an vad vi trodde och nu finns det inga mer biosar att ga pa, tur vi aker snart.

mormor skrev idag vart vi skulle och sa i langkawi och vi bokade hotellet igar vilket var samma som mormor och alexandra bodde pa tror vi haha. kul att prata med amanda och mamma igar :) pusspuss

alla hjartans dag

hejhej. idag ar det alla hjartans dag haha, idag har vi legat inne hela dagen for jag har haft varldens huvudvark som tur var var det karleksfilm dag pa movie channel haha titanic och hitch och tva till haha. sen ar arams varldens gulligaste haha och jag hoppas alla hans kompisar laser vilken romantiker han ar, han ordnade lite pcknick med med varldens finaste muffins och frukt och ljus pa stranden sa himla go :) och dar satt vi och blev myggbitna och kollade mot havet och stjarnorna det var toppen. och nu har vi bestallt hem mcdonalds mat till hoellrummet man behover inte ror ett finger for att fa mat haha. vi har antligen bokat hotell i langkawi i fyra dagar ar hotellet bra stannar vi lite till. sa pa tisdag aker vi woho. hoppas alla har haft en underbar dag hemma. puss&kram madeleine och varan kamera var inga batterier i saklar sa inga bilde rblev det idag  lite surt. puss

langkawi

hejhej. idag ringde vi till butiken om sladden och de hade den inte pa lager, haha san otur har vi sa vi far klara oss utan datan tills vi kommer hem helt enkelt. vi borjar bli ganska uttrakade pa penang nu, kanns som det ar dags att aka, sa pa tisdag sa aker vi till langkawi, det ar lite oklart om vi tar bat tre timmar eller bil och sen bat en halvtimme haha jag kan inte bestamma vilket som far mig att ma samst. hoppas bara att lankgkawi ar lika fint som alla sager och att man kan gora mycket utflykter och snorkla kanns som vi bara varit har och gjort inget, vi har gatt pa bio tva dagar i rad haha. kostar typ 35 kronor for bada oss. igar fick aram valja film da sag vi valkyre eller vad den heter den med tom cruise den var ganska okej, idag fick jag valja och da sag vi bride wars haha :) sa himla mysig film glad blev man iallafall.

idag hittade vi tva kompisar vid poolen, tva sma pojkar fran australien som forsokte dranka mig, jag tror den ena blev lite fortjust i mig. haha de sysselsatte iallafall varan dag. vi har kommit pa att jag har ingen styrka alls i mina armar vi klattrade i nagon grej idag och jag orkade knappt lyfta mig sjalv. haha.  det ar val det vi gor har.

aram forsokte fylla pa sin mobil for att ringa hem pa sin fodelsedag men det gick nog inte sa bra. tack for alla grattis :)
vi mar iallafall bra och har det bra jag tvingade aram powerwalka en timme igar med det var ganska roligt.

hoppas allt ar lika bra hemma. puss&kram madeleine

aram 22

hej allesammans. idag fyller aram ar, eller egentligen ar det redan den 11 hos oss men hos er ar han 22 idag :) arams anda krav pa dagen var att vi skulle ata mcdonalds haha och det gjorde vi,20 chicken mcnuggets tog jag och aram allt annat pa menyn.  sen gick vi pa bio, vi sag changeling vilken bra film, den maste ni alla se :) han fick fyra paket, kunde inte halla mig att spara en till alla hjartans dag sa jag tvingade honom oppna alla, han fick en jatte fin troja och en skjorta och en mossa till hong kong  och skorna, visst ar jag snall :) puss&kram madeleine

hejhejhej

hejhejhej. forlat att vi varit lite daliga att skriva men det ar sa jobbigt att vanta pa att hotellets anda data ska vara ledig haha sen tar det en evighet att ladda upp bilder, vi mar iallafall bra och penang ar bra :) vi far aka in till kopcentret for att ata och sa men det ar okej :) idag gick vi tog en halvtimme var ganska skont att ta sig en lite promenad kanns som vi inte ror sa mycket pa oss har. vadret har varit jatte fint faktiskt inget regn och bara lite moln. vi akte in till george town i lordags och gick till alla dataffarer och til slut hittade vi vara sladd fast de fick bestalla den men det ar lugnt, sa pa fredag formodligen kan vi anvanda varan data igen. en till nyhet ida har skaffat facebook haha :)

imorgon fyller aram 22 hela ar, vad vi ska gora vet vi inte an, hittils har jag kopt ett par jatte fina converse skor som han fick i forvag och sen har jag tre paket till ett tror jag att han ska fa pa allahjartansdag tror jag, maste ju ha nagot att ge da med. igar och idag at vi med lokalbefolkningen haha pa deras sma gatukok eller vad man ska kalla det, jag at grona pannkakor och kyckling och aram kyckling typ, och sjalvklart en bananashake. vi gor inte sa mycket har tar det lugnt mest, njuter av livet haha. solar typ tva timmar for sen maste man ligga i skuggan;
 jag laste precis klart new moon uppfoljaren till twilight herregud vilka bocker laste 600 sidor pa tva dagar man kan inte sluta, san otur har jag letade genom hela thailand efter andra boken den var slut overallt, sen nar jag kom till malaysia hittade jag den direkt jag hoppade upp och ner av lycka nar jag sag den tjejen och killen i bokaffaren trodde jag var knapp och aram skamdes haha. och nu nar jag ska hitta tredje boken tror ni inte att den ar slut i hela penang, fjarde boken finns minsann haha. jaja sa ar det. hotellet vi bor pa ar invaderat det ar en miljon indier vi far knappt nagon plats att sitta vid frukosten och de har slutat gora omelett de dagarna det ar mycket sa nu far vi ata acklig stekt agg med los aggula.

hoppas alla mar bra hemma och alexandra jag ar glad att du tyckte om klanningen :) puss&kram

nar jag och aram at pa en resturang fick man valja starkhets grad jag valde mildaste och aram den over mig sa fick vi sma roliga tandpetare med text pa kolla.

penang

hejhej. igar kom vi fram till penang runt fyra och vadret var fint :) hur bra som helst. hotellet ar ganska fint, rummet ar frascht och sa med varldens finaste utsikt mot havet, moblerna ar lite antika haha. och hotellet ligger lite dumt finns inga resturanger runt man far ga en bit eller ta taxi, igar kvall akte vi in till ett kopcenter for att hitta datasladd vilket vi inte gjorde men vi fick lite tips sa imorgon aker vi och letar upp en sa det blir nog jatte bra, idag var det sol ocksa jatte fint vader och varmt som tusan, vi tar vara pa solen lite nu sa vi ligger och steker lite langre pa dagarna, runt tre ville aram ga upp till jacuzzin och bada, sa gick vi upp jacuzzin var iskall haha sa jsg gick ner till stranden igen och aram stannade, sen nar jag gar upp for att kolla vad han gor spelar han pingis med en kines gubbe haha hur roligt som helst. ! jag har inte koll pa valutan har riktigt an sa jag vet inte om det ar billigare an thailand lite kanske, de kan battre engelska har iaf. nu ska iallafall forsoka roa oss har tva veckor och sen blir det nog langkawi alla har sager att det ar jatte mycket finare och man kan snorkla och sa, fast det blir ju en battur igen da for oss far se hur det gar haha. idag at vi pa en nagon bbg chicken stalle de hade varldens roligaste ratt det var en drickmugg med dricka, sen var det ett loch och over kyckling bitar se om jag kan fa upp lite bilder. vi har det bra och sa iallafall och mar bra :) saknar alla och allt hemma lite, men tiden gar sa fort vi ar redan uppe i en manad. om 6 dagar fyller aram 22 da maste jag hitta pa nagot extra roligt, maste bara lista ut vad haha. har kopt lite ballonger iaf. puss&kram madeleine

drick kycklingen

vara kompisband haha

shopping.

om ni inte sett americas got talent sasong tva maste ni ga in pa youtube och soka pa americas got talent 2 leonid och americas got talent thot haha. och kolla videosarna as roligt. testa lanken.!

hejhej. idag akte vi in till phuket town for att shoppa och forsoka hitta en data sladd, hittade ingen. sen kom vi till mitt favoritstalle med alla kladerna haha herregud vad jag shoppade, fast det sjuka ar att nar jag raknade ihop hela summa jag handlat for blev det typ 1000 svneska kronor,och da handlade jag mycket ska jag saga er och mamma jag lovar att jag kommer anvanda det hemma denna gangen.! ni ska fa se lite bilder om jag lyckas fa fram nagra pa denna datan. phuket var bra iafall och aram hittade en del fint med :) det finns converse skor i ganska manga affarer men inte de jag vill ha de oranga. finns ingen stans. sa jag kopte ett par helvita istallet jatte fina och det basta ar att converse ar hur billiga som helst, och da snackar vi akta converse :) haha, det avr tur att jag tittade pa skorna innan vi akte till malaysia for jag fick fel forst en tre storlekar storre haha, vi gick nyss ut och kopte en ny storre vaska till aram jatte fin och jatte jatte billigt. sa vi packar lite, jag tog en pause kande mig lite trott, nu ar klockan elva har och vi ska upp fem pa morgonen imorgon taxin kommer 6, tydligen tar det bara en timme att flyga fran phuket till kula lumpur, ska bli skont efetrsom rorelse inte ar min gerj, fast vi far sitta i kuala lumpurs flygplats och vanta ett tag pa att flyga 40 minuter till penang, och till mormor, va go du ar som kollar vadret jag sag det med att det ar sol i langawi  tyvarr var vi sa osmarta att vi bokade hotel i penang i forvag tva veckor, sa man kan ju hoppas haha. hoppas alla mar bra hemma. skriver imorgon nar vi lamnat thailand for malaysia :) och ett tips till alexandra las twilight boken for tusan den ar sa mycket battre en den underbara filmen. ! jag forsoker hitta andra boken har, hoppet ligger i malaysia haha. puss&kram madeleine och aram

dataproblem

hej allesammans, vi kommer vara lite daliga pa att skriva nagra dagar nu, och lagga upp bilder, sladden for att ladda varan dator har gatt sonder lite, och vi gor inte sa mycket nu heller haha. imorgon ska vi in till phuket och handla lite, och sen aker vi till malaysia som tydligen regnar och ar sma storm i, kul for oss vi far se hur det ar dar, nar vi kommer fram, man vet aldrig. puss och kram  madeleine