Disneyland

hallojhalloj. idag har vi varit på disneyland :) det magiska landet, haha. så jäkla kul hade vi det, vi har tagit bilder med alla disney figurer, åkt space mountain 2 gånger herregud vilken karusell som en as snabb bergodalbana med dubbel fart och dubbla svängar och man är i en kålsvart rymd med skit coola stjärnor så man har ingen aning om hur man åker innan allt kommer. haha as roligt, i te kopparna snurrade aram nästan sönder kopparna och båda vi mådde illa som tusan. sen var dte en as rolig karusell där man åkte i vagnar och skulle sjuka massa rymdmonster i rymden, haha aram vann alla tre gånger vi åkte den, vi såg highschool musical parad och disney parad, sen såg vi tarzans trädhus. och aram åkte merry go round haha. kommer knappt ihåg allt vi gjorde, åkte på safari båttur skit roligt.  sen åkte vi bilar med haha och jag råkade gasa istället för att bromsa och körde rätt in i en tjej framför mig haha. världens roligaste dag har vi haft, vi köpte en jätte fin mimmu mus kopp till mig som en liten souvenir. här har ni lite bilder av de vi har, sen dog kameran och vi köpte en engångskamera haha.




 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: emelie

gud vad goooo du är :) sånt litet barn på disneyland

2009-02-27 @ 14:49:46
Postat av: Gerd Högberg

Hej, hur är Hongkong i övrigt, jag har alltid längtat att åka dit. Säger som föregående talare du är som ett litet barn men det är ju bara positivt. När åker ni till Thailand och hur kommer man dit där ni är. Åker man via Phuket??

Blir alltid lika glad när jag läser och tittar in i er blogg.

mormor

2009-02-27 @ 21:51:15
URL: http://madeleinearam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0