hejhejhej

hejhejhej. forlat att vi varit lite daliga att skriva men det ar sa jobbigt att vanta pa att hotellets anda data ska vara ledig haha sen tar det en evighet att ladda upp bilder, vi mar iallafall bra och penang ar bra :) vi far aka in till kopcentret for att ata och sa men det ar okej :) idag gick vi tog en halvtimme var ganska skont att ta sig en lite promenad kanns som vi inte ror sa mycket pa oss har. vadret har varit jatte fint faktiskt inget regn och bara lite moln. vi akte in till george town i lordags och gick till alla dataffarer och til slut hittade vi vara sladd fast de fick bestalla den men det ar lugnt, sa pa fredag formodligen kan vi anvanda varan data igen. en till nyhet ida har skaffat facebook haha :)

imorgon fyller aram 22 hela ar, vad vi ska gora vet vi inte an, hittils har jag kopt ett par jatte fina converse skor som han fick i forvag och sen har jag tre paket till ett tror jag att han ska fa pa allahjartansdag tror jag, maste ju ha nagot att ge da med. igar och idag at vi med lokalbefolkningen haha pa deras sma gatukok eller vad man ska kalla det, jag at grona pannkakor och kyckling och aram kyckling typ, och sjalvklart en bananashake. vi gor inte sa mycket har tar det lugnt mest, njuter av livet haha. solar typ tva timmar for sen maste man ligga i skuggan;
 jag laste precis klart new moon uppfoljaren till twilight herregud vilka bocker laste 600 sidor pa tva dagar man kan inte sluta, san otur har jag letade genom hela thailand efter andra boken den var slut overallt, sen nar jag kom till malaysia hittade jag den direkt jag hoppade upp och ner av lycka nar jag sag den tjejen och killen i bokaffaren trodde jag var knapp och aram skamdes haha. och nu nar jag ska hitta tredje boken tror ni inte att den ar slut i hela penang, fjarde boken finns minsann haha. jaja sa ar det. hotellet vi bor pa ar invaderat det ar en miljon indier vi far knappt nagon plats att sitta vid frukosten och de har slutat gora omelett de dagarna det ar mycket sa nu far vi ata acklig stekt agg med los aggula.

hoppas alla mar bra hemma och alexandra jag ar glad att du tyckte om klanningen :) puss&kram

nar jag och aram at pa en resturang fick man valja starkhets grad jag valde mildaste och aram den over mig sa fick vi sma roliga tandpetare med text pa kolla.







Kommentarer
Postat av: Gerd Högberg (mormor)

Vad ni har det gött. Det är bra njut så länge ni kan. En vacker dag är det bara en massa ansvar och måsten i livet. Hm,hm man skulle inte kunna få en bild på Alexandras klänning?????



Ha det och som sagt njut.

2009-02-09 @ 18:26:46
URL: http://madeleinearam.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sjukt coola skoor"

2009-02-09 @ 21:37:34
Postat av: kajin

grattis po fodelsedagen brossan. hoppas du har en bra fodelsedag de tror ja du sakert kommer o ha.

ha de bra .

2009-02-10 @ 02:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0