shopping.

om ni inte sett americas got talent sasong tva maste ni ga in pa youtube och soka pa americas got talent 2 leonid och americas got talent thot haha. och kolla videosarna as roligt. testa lanken.!

hejhej. idag akte vi in till phuket town for att shoppa och forsoka hitta en data sladd, hittade ingen. sen kom vi till mitt favoritstalle med alla kladerna haha herregud vad jag shoppade, fast det sjuka ar att nar jag raknade ihop hela summa jag handlat for blev det typ 1000 svneska kronor,och da handlade jag mycket ska jag saga er och mamma jag lovar att jag kommer anvanda det hemma denna gangen.! ni ska fa se lite bilder om jag lyckas fa fram nagra pa denna datan. phuket var bra iafall och aram hittade en del fint med :) det finns converse skor i ganska manga affarer men inte de jag vill ha de oranga. finns ingen stans. sa jag kopte ett par helvita istallet jatte fina och det basta ar att converse ar hur billiga som helst, och da snackar vi akta converse :) haha, det avr tur att jag tittade pa skorna innan vi akte till malaysia for jag fick fel forst en tre storlekar storre haha, vi gick nyss ut och kopte en ny storre vaska till aram jatte fin och jatte jatte billigt. sa vi packar lite, jag tog en pause kande mig lite trott, nu ar klockan elva har och vi ska upp fem pa morgonen imorgon taxin kommer 6, tydligen tar det bara en timme att flyga fran phuket till kula lumpur, ska bli skont efetrsom rorelse inte ar min gerj, fast vi far sitta i kuala lumpurs flygplats och vanta ett tag pa att flyga 40 minuter till penang, och till mormor, va go du ar som kollar vadret jag sag det med att det ar sol i langawi  tyvarr var vi sa osmarta att vi bokade hotel i penang i forvag tva veckor, sa man kan ju hoppas haha. hoppas alla mar bra hemma. skriver imorgon nar vi lamnat thailand for malaysia :) och ett tips till alexandra las twilight boken for tusan den ar sa mycket battre en den underbara filmen. ! jag forsoker hitta andra boken har, hoppet ligger i malaysia haha. puss&kram madeleine och aram









Kommentarer
Postat av: Gerd Högberg (mormor)

Oj, va brun du har blivit och smal. Nu är du brunare än Aram, ha,ha. Det blir säkert jättefint väder dit ni skall åka också. Och Madeleine köp inte upp alla pengar innan du kommer till KL, där finns hur mycket som helst att handla, så det är bra att Aram har köpt en större väska. Puss och kram önskar mormor och ha det fortsatt skönt!

2009-02-02 @ 22:07:00
URL: http://madeleinearam.blogg.se/
Postat av: Mudde

Håll i pengarna lite du ska ju vara där 2månader till.

2009-02-02 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0