en dag kvar

nu är det inte långt kvar tills vi är i hongkong haha jag längtar så sjukt, gillar inte malaysia så mycket, förutom alla affärer som finns här. imorgon åker vi till flygplatsen typ fyra på morgonen. och då blir det disneyland :)
igår var det dåligt väder på morgonen sen runt ett kom solen, så vi gick upp till den lilla poolen och la oss, stekte som tusan där uppe på taket är man ju närmare solen haha. blåste skönt med, nu har vi precis ätit skitfrukosten på hotellet, de är as konstiga knappt någon frukost bara massa mat, nudlar korv grejer och jag vet inte vad. det är mulet som bara den men man vet aldrig det kanske spricker upp och då blir det poolen igen. det är lite synd att vi inte tog oss upp till casionot som ligger upp åt tjottahejti, men som sagt disneyland wooohoo. haha. de är skit konstiga här, jag köpte en grej på topshop, sen ångrade jag mig dagen efter så skulle jag lämna tillbaka den då får man inte göra det haha, och man måste byta till varor för exakt samma pris och i samma butik man får inte gå till ett annat och ta något där, lite roligt men nu vet vi iaf :) ajg ska ändå hitta till H&M i hong kong. skit svårt hade vi att hitta ett centralt hotell i hong kong mken jag tror vi kom ganska nära så man bara kan ta ett monrail eller vad de har där. nu får ni lite mer bilder om det går. puss&kram madeleien

 

 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0