penang

hejhej. igar kom vi fram till penang runt fyra och vadret var fint :) hur bra som helst. hotellet ar ganska fint, rummet ar frascht och sa med varldens finaste utsikt mot havet, moblerna ar lite antika haha. och hotellet ligger lite dumt finns inga resturanger runt man far ga en bit eller ta taxi, igar kvall akte vi in till ett kopcenter for att hitta datasladd vilket vi inte gjorde men vi fick lite tips sa imorgon aker vi och letar upp en sa det blir nog jatte bra, idag var det sol ocksa jatte fint vader och varmt som tusan, vi tar vara pa solen lite nu sa vi ligger och steker lite langre pa dagarna, runt tre ville aram ga upp till jacuzzin och bada, sa gick vi upp jacuzzin var iskall haha sa jsg gick ner till stranden igen och aram stannade, sen nar jag gar upp for att kolla vad han gor spelar han pingis med en kines gubbe haha hur roligt som helst. ! jag har inte koll pa valutan har riktigt an sa jag vet inte om det ar billigare an thailand lite kanske, de kan battre engelska har iaf. nu ska iallafall forsoka roa oss har tva veckor och sen blir det nog langkawi alla har sager att det ar jatte mycket finare och man kan snorkla och sa, fast det blir ju en battur igen da for oss far se hur det gar haha. idag at vi pa en nagon bbg chicken stalle de hade varldens roligaste ratt det var en drickmugg med dricka, sen var det ett loch och over kyckling bitar se om jag kan fa upp lite bilder. vi har det bra och sa iallafall och mar bra :) saknar alla och allt hemma lite, men tiden gar sa fort vi ar redan uppe i en manad. om 6 dagar fyller aram 22 da maste jag hitta pa nagot extra roligt, maste bara lista ut vad haha. har kopt lite ballonger iaf. puss&kram madeleine


 

 


drick kycklingen



vara kompisband haha

 


Kommentarer
Postat av: kajin

hej

ser ut som ni har de underbart hoppas de forsatter o va varmt.

ha de bra puss

2009-02-04 @ 19:05:05
Postat av: Gerd Högberg (mormor)

Hej, igår var jag och fikade med din mor, hon var i Stockholm på kurs. Vi planerar för resa i december/Januari. Ni ser ut att ha det skitbra och Aram GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN. Svårt att veta datum men är det den 10/2 han fyller? Det blir tyvärr ingen resa för mig, svårt att få semester. Men jag följer er och låtsas att jag är med er på alla ställen. PUSS

2009-02-05 @ 18:45:18
URL: http://madeleinearam.blogg.se/
Postat av: linn

Hej jag tycker att eran resa är jättespännande skulle sj vilja göra något sånt.. Jag undrar bara , hur mkt tror ni att hela resan kommer ligga på ?

2009-02-06 @ 21:43:31
Postat av: Lommo

Hej Madde :)

Ser hur fint ut som helst i Malaysia...rena paradiset..hur länge stannar ni här?

2009-02-07 @ 16:06:12
Postat av: emelie

lever ni? skriv! :)

2009-02-09 @ 12:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0