hong koooong

här funkar internet ganska bra, så jag skriver så mycket jag kan, nu är klockan åtta och vi är helt utmattade har varit uppe hur länge som helst haha,så vi ska kolla på film och siva nu, men vi har haft vran första dag i hongkong, den började lite dåligt, mulet mycket folk och halv dant hotell, nu börjar dfet ljusna, dels så har jag som sagt hittat red bull :) och jag har hittat mitt haven här, stället jag trivs bäst hennes&mauritz haha, oj va mycket grejer, och h&m trend och jag vet inte vad. jag köpte iaf en as snygg kort tröja eftersom jag har så vältränad mage så måste jag ju visa den haha, och ett fint skärp och ett fint linne/klänning. och aram köpte inget. sen hittade jag zara och där köpte jag världens snyggaste harem byxor, och ett as fint indian skärp, kul va, sen sa jag nu blir det inget mer shoppande!!! sen gick vi hem och då hittade vi en conversebutik, och herregud vilka skor jag hittade, även om jag lägger upp bilden så kan ni fortfarande inte se hur fina de är i verkligheten, med sina glänsande lila paljetter. och aram köpte ett par as billiga och fina converse. wooho, sen åt vi mcdonalds för andra gången idag. haha. och imorgon ska vi till disneyland :) och den lilla kinesiska damen som har vårat hostel är as go haha. puss&kram madeleine

 

 

 

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

HALO JAG ÄR SÅ SJUKT AVUNDSJUK! HM trend my ass!!!jag ska till hongkong, !!!!

2009-02-27 @ 12:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0