actually im in hongkong

heelllo. klockan 03.30 ´i natt gick vi upp för att åka till flygplatsen och flyga fyra timmar till hong kong. och jag lyckades sova hela flyget :) tack vare flygvärdinnorna som gav oss bättre platser så jag kunde ligga ner sån tur hade vi :) vi bor lite fattigare här fanns inget annat hotell i stan, ett litet hostel blev det haha lite fattigt men fräacha rum ändå, passar oss två. och vi gick direkt till mcdonalds och åt haha, och sen till 7 eleven och där hittade jag red bull som vi har hemma, exakt hur glad som helst blev jag haha- kul för mig, nu ska vi sova lite och sen ska vi utförska hong kong, och jag ska hitta H&M. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0