aram 22

hej allesammans. idag fyller aram ar, eller egentligen ar det redan den 11 hos oss men hos er ar han 22 idag :) arams anda krav pa dagen var att vi skulle ata mcdonalds haha och det gjorde vi,20 chicken mcnuggets tog jag och aram allt annat pa menyn.  sen gick vi pa bio, vi sag changeling vilken bra film, den maste ni alla se :) han fick fyra paket, kunde inte halla mig att spara en till alla hjartans dag sa jag tvingade honom oppna alla, han fick en jatte fin troja och en skjorta och en mossa till hong kong  och skorna, visst ar jag snall :) puss&kram madeleine








Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis Aram /carina och Mudde

2009-02-10 @ 20:40:49
Postat av: Anonym

grattis på födelsedagen aram vi har saknat dej jättemkt, kram din familj . hoppas du har en trevlig fortsättning på din resa :D

2009-02-10 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0