langkawi

hejhej. idag ringde vi till butiken om sladden och de hade den inte pa lager, haha san otur har vi sa vi far klara oss utan datan tills vi kommer hem helt enkelt. vi borjar bli ganska uttrakade pa penang nu, kanns som det ar dags att aka, sa pa tisdag sa aker vi till langkawi, det ar lite oklart om vi tar bat tre timmar eller bil och sen bat en halvtimme haha jag kan inte bestamma vilket som far mig att ma samst. hoppas bara att lankgkawi ar lika fint som alla sager och att man kan gora mycket utflykter och snorkla kanns som vi bara varit har och gjort inget, vi har gatt pa bio tva dagar i rad haha. kostar typ 35 kronor for bada oss. igar fick aram valja film da sag vi valkyre eller vad den heter den med tom cruise den var ganska okej, idag fick jag valja och da sag vi bride wars haha :) sa himla mysig film glad blev man iallafall.

idag hittade vi tva kompisar vid poolen, tva sma pojkar fran australien som forsokte dranka mig, jag tror den ena blev lite fortjust i mig. haha de sysselsatte iallafall varan dag. vi har kommit pa att jag har ingen styrka alls i mina armar vi klattrade i nagon grej idag och jag orkade knappt lyfta mig sjalv. haha.  det ar val det vi gor har.

aram forsokte fylla pa sin mobil for att ringa hem pa sin fodelsedag men det gick nog inte sa bra. tack for alla grattis :)
vi mar iallafall bra och har det bra jag tvingade aram powerwalka en timme igar med det var ganska roligt.

hoppas allt ar lika bra hemma. puss&kram madeleine

 

 


Kommentarer
Postat av: Högberg Gerd

Låter bra, när skall ni till Hongkong? Om ni reser dit passa på att åk över till Hanoi några dagar då. Jag lovar att ni inte kommer att ångra er. Det tar knappt 1 timme med flyg.

Stranden på Lankawi heter Tanjubg Rhu Beach. Orten där vi bodde hette PantaiCenang eller Pantai Tengha. Passa på att gå på Spa, det är skitbilligt. kram mormor

2009-02-14 @ 16:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0