havs borre.

hejhej. idag har vi haft en intresant dag, vi la oss vi poolen for vi har upptackt att stranden omringas av myror som bits vissa dagar. sen foreslog lilla jag att vi skulle ner och bada i havet tar bara en halv minut att ga ner, och sa tvingade jag med mig aram, och nar vi kommer ner i vattnet trampar aram pa nagot som sticks sen gar vi upp och kollar da har han typ 6 taggar eller i foten som akt in ganska djupt, skit orolig blev jag att det skulle vara nagot giftigt, sa fick vi springa runt och leta efter pnicett for aram har tappat bort min, sen fragade vi en norsk familj om hjalp och de hamtade en kanyl och pincett sa borjade aram plocka for jag fick inte rora det, sanna taggar var det fran en borre skit laskigt men tydligen var det ingen fara med dessa sa han men orliga var vi. sa han fick iallafall tagar fran en svart vit randig havs borre. det avr en laskig dag iallafall. vi larde kanna den norska familjen lite tva jatte sota barn har de, de reser typ flera veckor om aret hit ner i rad, och de bodde bara i norge juni.juli,augusti och i spanien resten av aret. pa kvallen gick vi pa bio igen rosa pantern 2 den var roligare an vad vi trodde och nu finns det inga mer biosar att ga pa, tur vi aker snart.

mormor skrev idag vart vi skulle och sa i langkawi och vi bokade hotellet igar vilket var samma som mormor och alexandra bodde pa tror vi haha. kul att prata med amanda och mamma igar :) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0