magsjuk

hejhej. nu har vi inte skrivit på länge, eller vi och vi, jag rättare sagt haha. i förrgår spenderade jag dagen och natten med huvudet i toastolen, mådde inte jätet bra sådär och igår var jag utmattad och orkade inte röra mig, och diag försökte jag gå ut i solen klarade 20 minuter i skuggan innan jag sprang upp på rummet haha, men nu mår jag bättre vi orkade oss till en bio tillochmed, såg confessions of a shopoholic haha jag tror aram tillochmed njöt lite av den, rolig iaf. nu ska vi lägga oss tidigt så vi är goa och glada imorgon och friska!! aram har klarat sig hela resan utan något men inte jag inte. jaja. inga bilder idag heller jag orkar inte lägga upp några. vad vill lilla mamma ha för typ av solglasögon? puss

Kommentarer
Postat av: Gerd Högberg

Se till att du dricker mycket vatten det är det viktigaste. Men det låter ju som att du mår mycket bättre nu. Något tillfälligt får vi hoppas. Glöm inte kryddorna, stark torkad chilispeppar, mm,mm det tar ju som sagt ingen plats. Puss mormor

2009-03-16 @ 21:06:59
URL: http://madeleinearam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0