koh samui

hejhej, i förrgår kom vi fram till koh samui på kvällen, hotellet är lika fins som på bilderna, han som äger det är ganska mycket gay aram tycker han är skum men jag tycker han är rolig haha, första två nätterna fick vi ett finare rum för de vanliga var inte lediga, as stort rum med världens största balkong, och ni ska se alla häftiga tavlorna som finns här, igår gick vi inte till stranden vi ville uttnytja våran fina balkong haha, och nu börjar vi få tillbaka all färg och jag har fåt 30 myggbett och aram inga, fast vi sov i samma rum natten jag fick alla haha, de gillar mig mer, det värsta är att jag får sånna ärr efter myggbetten hopaps de försvinner, idag bytte vi till det vanliga rummet och det är nästan lika fint faktiskt kändes ganska skönt :) ingen balkong dock så vi ska gå till stranden alldeles strax :) igår tog vi en löpar runda på stranden 20 minuter sen orkade jag inte mer haha alldeles för varmt. känns som det är varmare nu än för 1 månad sen när vi var här sist alltså, man orkar inte röra på sig om dagarna. och förresten när  vi kom till hongkong försökte jag hitta tredje twilight boken där med den jag letat efter en månad i tre länder haha fanns inte i hongkong heller, men när vi var på flyget hittade jag en as liten bokhandel och frågade för skojs skull, skoja att de hade min bok :) jag blev as happy , vilka böcker alltså, läs dem!! och maten i thailand mmmm va gott det är vi har slutat med mcdonalds och jag känner mig redan friskare i kroppen haha. koh samui är fint, fast jag kom på att jag fakitskt varit här en gång innan, fast på en annan del av ön. v ska se om vi kan hitta någon bra snorkel strand så vi kan snorkla lite, bilder kkmer snart. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0