jag är så go

haha vem är anonym som skriver du är så go haha. jag är ganska go. men mormor är roligast, gillade du skorna så mycket :) haha. jag älskar dem. idag låg vi hela tre timmar ute, bruna blev vi, aram slaravde bort våran bananaboat solkrän så vi fick köpa en ny nu hawaiian tropic haha. bara det bästa, om ni visste hur mycket vi kämpar för färgen, nu har vi ätit lite och kollar på little miss sunshine och snart ska vi faktiskt gå upp och träna lite, hurtiga som vi är. jag hoppas det går en bra bio ikväll som vi inte har sett. igår kunde jag inte sova som vanligt så jag låg uppe och satt vid datan till halv fem, tack och lov för alexandra som höll mig sällskap.

idag började dagen såhär


och slutade med tre timmar såhär



 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0