hejdå samui.

hejhej, imorgon tidigt flyger vi till phuket :) och där har vi bestämt att vi inte bara ska slappa utan hitta på lite grejer, jag vill gärna se en tiger innan jag åker så vi kanske ska till zoo kanske,kanske lite parasail, vad vet jag, det enda jag ångrar med resan är att vi aldrig åkte till tioman island i malaysia, vi fick iofs inte höra om den förens vi bara hade  några dagar, men det verkar vara en jätte fin ö. googla den. jaja jag längtar till phuket iaf, se om vi hinner med phiphi island igen, det är ju så sjukt skööönt och härligt där och jag vill snorkla lite mera nu. vi har räknar ut att vi flyger på 12 flyg allt som allt under resan haha jätte många faktiskt. jaja. här får ni lite majs bilder. puss

 



haha den översta är arams min är den mindre organiserade majsen haha




Kommentarer
Postat av: undrande

hej. jag undrar hur mycket er resa har kostat er på ett ungefär?? för att jag planerar att resa oxo som ni gjort, så skönt :)

2009-03-12 @ 15:16:31
Postat av: Sarah Nylund

Tycker mycket om det du skrev! Underhållande att se lite prima grejer och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0