godmorgon.

här ligger jag vaknade två timmar för tididgt och nu vet jag inte vad jag ska göra innan vi åker till flyget, så jag skrivier lite, tre timmar flyger vi så jag hoppas jag kan ligga ner, ha haft sån tur på alla flyg att ingen suttit jämte mig och aram så jag kan ligga ner, hoppas vi har det nu med. fast jag lär väl inte kunna somna ändå. kollade på flygbiljeten hem hem så himla surt när vi mellan landar i qatar måste vi vara där över natten 13 timmar ingen riktig höjdare och jag gillade verkligen inte den flygplatsen heller. hoppas det finns god mat eller lite munkar där kanske. haha. japjap, hejsvejs. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman börja ine tänka på emresan än ni har flera underbara veckor kvar njut snart är ni hemma i den gråvardaen igen som vi snyft snyft snyft din bästa mamma

2009-03-01 @ 13:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0