får man så tar man.

haha jag har en as bra bild på arams sätt att gratis är godast, haha får man så tar man gratis sallad på marley bar och aram fyller tallriken gången två. idag var det molnigt som tusan vi låg där hela dagen och jag fick pyttepytte lite bränna, efter alla timmars arbete, jag tror jag blev misstagen för en italenska av en italenare vid poolen :) vi spelade en omgång skjut spel uppe i köpcentret aram vann som vanligt fast jag fick en del fullträffar där med :) nu är det bara två dagar kvar här sen flyr vi mot pattaya, jippie. helst hade jag stannat här men man måste väl se lite mer än patong antar jag, min största oro är att de inte ska ha några vetiga bananashakes haha.

gratis är godast


gott i thailand är iskaffe och iste




 

 

checka va tuff jag är



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0