bananashake

hejhej. jag brukar dricka en bananashake m dagen typ för det är så himla gott haha idag har jag tryckt i mig tre stycken så jäkla gott :) och en jordgubbsshake. iigår var världens soligaste och varmaste dag känndes det som, inte ett moln på himmlen och kokhett, jag låg i skuggan hela dagen nästan. idag var lite halv dant, mest molnigt, så bi orkade inte ligga så länge, vi börjar bli lite dåliga på att sola så snart måste vi börja pressa så vi är svarta när vi kommer hem. efter patong nu ska vi till pattaya lite, inte för jag är jätte sugen på det, men vi måste se lite mer av thailand. idag köpte jag de finaste gladiator skorna som någonsin funnits :) ni ska få se bild. och en as fin långklänning ännu finare än den förra. vi köpte en 5kronors glass på mcdonalds nu fast här är det 15 baths haha den är ännnu godare än hemma. känns som jag bara pratar om mat haha. imorgon ska vi ta oss till stranden iaf så vi blir bruna och goa. och aram tog sönder mina fina glasögon idag jag grät nästan det roligaste är att han hade drömt det några dagar innan och var livrädd för mig att det skulle hända. haha pusspuss

 

 om ida alexandra emelie eller bella någon åker till göteborg köp två par peace öronhängen till mig igen haha mitt halsband/öronhänge börjar blekna.!  :)

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så go

2009-03-18 @ 22:39:24
Postat av: Anonym

Gud va häftiga skorna är. Det är det snyggaste jag har sett som du har köpt. Skitsnygga!!!!! puss grandma

2009-03-18 @ 23:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0