banana pancake

det bästa det allra allra bästa med thailand är pankakorna man hittar i varje gaturhörn, och den godaste av dem alla är banana nutella pancake, haha och jag och aram har glömt hur god den är under våran malaysia tid så tre kvällar i rad efter maten har vi inte kunnat låta bli att köpa en, sååå jäkla gott. idag när vi låg på stranden så var det bara lite små molnigt och helt plötsligt börjar det regna haha, så där låg vi i solskenet när det regnade lite smått, världens roligaste känsla. och jag har hittat mitt bästa köp på hela resan, i en affär här har de världens finaste galgar, emd pärlor på i alla färger, idag köpte jag 10 stycken, och det är det bästa jag lagt pengar på här nere, haha. nu är det bara två dagar på koh samui, världens skönaste ö. annars så semestrar vi mest här, förutom att nu är det så varmt så man orkar inte röra sig i solen. men klagar gör vi inte. idag när vi skulle äta så orkade jag inte fråga vad aram beställde haha sen när maten kommer in ligger en död fisk på han tallrik haha, han tyckte om den iaf. puss&kram madeleine

 

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! fin galge, men hur skall du få med dig allt du har köpt hem? Vart åker ni nu? Ha det fortsatt så här skönt och njut än är det långt till April. Kram mamma

2009-03-09 @ 18:49:20
Postat av: Anonym

Sorry jag menar mormor det var inte mamma som skrev om dina galgar och frågade vart ni skulle åka nu. Förlåt Carina (om du läser det här)men ibland känner man sig som mamma åt fler än de döttrar man har. Mormor

2009-03-09 @ 18:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0