8 dagar kvar.

hall[ hall[. kan man fatta att det bara ar en vecka kvar tills vi aker hem helt sjukt hur fort det har gatt alltsa. snrt ses vi :)
pattaya ar ganska roligt, haha, fortfarande rekommenderar jag det inte till nagon. igar gick vi runt i timmar och kopte presenter till alla, bara amanda och alexandras kvar for mig :) och aram har bara till sin syster kvar. jatte skont kanns det, vi ar bara tva dagar i bangkok sa slipper vi tanka pa det dar, nagra dagar har vi kvar i pattaya iaf, vi har itne spelat minigolf an sa jag tror vi gor det idag. imorgon kanske vi ska till floating market, bara kolla inte aka haha. och jag ska overtala aram att hoppa bungyjump. hoppas alla mar bra. puss&kram madeleine


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0