06.01

nu är klockan 06.01 på morgonen och jag har inte somnat än, vid tre hade varken jag eller aram somnat och då var det så längesen vi åt så vi blev hungriga, så vi gick till mcdonalds (enda som var öppet)  och åt. sen när vi kom hem somnade aram ganska gott runt fyra efter två timmar av att glo upp i taket bestämmde jag mig för att sätta på datan och titta lite. och aram mumlar i sömnen, och det roligaste av allt är att jag tror han sa havsörnsgatan i sömnen, hahaha, kan varit kärrhöksgatana också, jag skrattade ihjäl mig snacka om att han längtar hem. haha. jaja de va allt. godnatt.

här är en rolig snubbe som sitter still och är målad i silver.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kl är nu 01.00 och jag sitter på jobbet och läser det du skriver. Det är så kul att läsa om hur ni har det och som jag sagt innan du är väldigt duktig att skriva. Journalist kanske kan vara ett yrke??? Jag kommer att sakna eran blogg när ni kommit hem.

Ha det gott kram från mormor

2009-03-22 @ 00:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0