uggla pappa och aram BFF

jag glömde berätta det roligaste på hela gårdagen, haha. vi var på surin beach och tydligen ska det vara ett kändisställe, madonna ska typ ha hus där och så. så sitter pappa och säger vi kanske kan se någon kändis förrförra året hade mariette och gusten varit här på surin och sett magnus uggla. tio minuter senare tar jag en liten strand promenad och vem ser jag spela strand tennis, om inte magnus uggla? haha. så när jag kommit tillbaka till storlarna och berätat tvingar jag med mig aram och kolla, sen efter ett tag kommer uggla förbi oss och går lite, så säger pappa att jag ska fan fråga om han vill ta bild, haha. hur roligt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0