stranden :)

hejhej. idag gick vi lite till stranden för första gången på en vecka, har glömt hur skönt det är att bara gå ner och bada när man blir varm, jag har inget tålamod för att sola jag är van vid 20 minuter i ett solarie med fläkt haha. så jag blir inte brun och aram blir bara brunare och brunare.
igår fixade med alexandras balklänningen och om två dagar är den klar :) tillsammans med arams matchande fluga han ska ha. medans vi väntade på tony the tailor så gick vi runt lite, aram köpte en plast pistol haha och jag en långklänning, jätte fin jag har letat i två veckor nästan nu och denna är hur fin som helst, sen efter det gick vi till det stora supermarketen för att hitta blåbär men det fanns inte, istället köpte aram äcklig torkad frukt för mycket pengar och jag köpte en morotsshake så jag blir brun smart va. min mamma säger att jag var gyllenbrun när jag föddes för hon drack så mycket morotsjuice.

idag skulle jag visa aram discobowling hallen och när vi åkt längst upp i köpcentret så var det stängt för renovering typ, lite tråkigt för oss haha, så jag fick trösta mig med min nya snygga hatt jag köpte billigt idag. och vi letade lite efter kanye west solglasögon men tydligen är de poppis och slut överallt. låt se vad har i mer gjort idag, spelat lite biljard 1-2 till aram sen upptäckte vi soja mjölk, ganska gott faktiskt men jag tror det är för alt socker de proppar i den. vi tänkte partaja lite ikväll men vi var för trötta bestämde vi, solen suger ur all kraft man har, men imorgon är det onsdag kanske då :)
ha det bra puss madeleine




Kommentarer
Postat av: alexandra

ska jag vara ärlig så blev jag inte förvånad när läste att aram köpte en plast pistol, nu är han nog lycklig i någon vecka tills han hittar en annan leksak att leka med, höhö!;) Men herregud vilken fin klänning, och som jag sa hoppas jag att min blir lika fin, jag fixar money åt dig direkt. och jag tänkte be dig om en grej till, om du httar en sån klänning som du har här på bilden får du gärna fixa en tillmig med(: kanske i en annan färg så kan vi låna, haha för jag vill med ha en sån ju!. och sen vill jag bara att ni ska veta att jag har börjat ett nytt liv som buddist, hm det jag skrev där uppe kanske inte var så bra, bad karma till mig. jaja (:

2009-01-21 @ 01:31:02
Postat av: Gerd Högberg

Hej! Du lovar väl att skicka en bild på Alex´s klänning när ni hämtat den. Skitsnygg klänning du har på bilden. Men hur ser hatten ut?

2009-01-22 @ 06:21:56
URL: http://madeleinearam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0