sol sol sol

pappa brun

hej allihopa. nu är vi äntligen framme vi kom hit igår vid ett tiden och gick direkt och mötte mamma och pappa på stranden, å så varmt det är man glömmer bort hur mycket man kan svettas, på kvällen gick vi på middag på dino park, as go resturang som är som en djungel och på flinta tiden. haha.  kul iaf. sen satte vi oss på mammas och pappas balkong ioch kollade på massör tjejernas drama övergatan :) allt är toppen här iaf! hoppas alla mår bra hemma.

idag åkte vi tuktuk till surin beach så härlig strand som i paradiset, jag tror aram brände sig lite för han var för cool för att smörja in sig två ggr, mamma och pappa är hur bruna som helst, och jag vågar inte sola typ haha. nu ska ni få se lite bilder också :)

sen har jag upptäckt en sak alla italienare är så himla gay, de rakar benen har speedos på sig oc jag vet inte vad. haha. kul är det. nu ska vi till patong och shoppa och gå på bangla road. ha dety toppen!! puss madeleine och aram


haha pappa och aram åker i flinta bilen på resturangen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0