shopping.



hejhej. haha igår så gick vi runt lite så kom vi till lite marknader och så och då hittade vi en ingång till det stora köpcentret junglecyon eller vad det heter, haha så när vi går in inser jag att det är samma som vi vatt på innan bara åtta gånger större, haha för två år sen när jag var där fattade jag inte heller det har alltid tyckt att folk snackat så mycket om det men det varit så litet, så märkte vi igår att det var hur stort som helst,de har allt, så hittade vi mat marknaden där de hade blåbären :) dyra som tusan men ändå, det var lite kul. och vi hittade bion ser hur fin ut som helst så imorgon ska vi gå på yesman stolarna är jätte stora och det  kostar bara 149 bath vilket är typ 40 kronor. en spelhall fanns det där uppe med så vi har sparat massa mynt som vi ska använda imorgon haha. sen igår när vi precis skulle hem med våra kassar så ser vi andreas och hans fru marijana igen haha de hade åkt in till patong för kvällen så vi satt med dem på en bar och lyssnade på live musik, sen gick vi vidare till ett ställe med massa barer och inga tjejer utan bara ladyboys så att säga, haha de är hur roliga som helst, och de flashade allt och då menade jag att de visade allt. haha, precis som andreas och marijana lovat oss :) det avr en trevlig kväll och runt två gungade jag och aram hem för att sedan komma på hemma att vi ville ha bananapancake med nutelle och en majs, och tre cheeseburgare :)  

idag gick vi för att kolla på klänningen den är hur fin som helst, jag testade den jätte fin, tyget är hur härligt som helst, så jag hoppas alexandra blir nöjd :) sen shoppade vi lite jag har andå bara köpt två grejer på två veckor så idag köpte jag mycket, jag köpte en väst med t-shirt till, ett par ballerinaskor, en jätte fin klänning, och världens finaste moccaväska och en lite kjol, sen det bästa av all, jag köpte twilight boken, har sett filmen två gånger och nu ska jag läsa boken :) på engelska. haha. allt det för 2000 bath typ 500 svenska, men det är lugnt för vi ligger + i våran budget :) efter allt shoppande blir vi hungriga igen så vi köpte lite mamas nudlar för 24 bath 6 kronor för bådas mat .
hoppas alla mår bra hemma, vi saknar er. puss madeleine och aram








Kommentarer
Postat av: Anonym

HEEEJ! bruna ni är och du är jätte fin i ansiktet madde!, men en grej som jag är lite upprörd över är att du inte la upp en bild på min klänning, BLÄ men dina grejer är fresh som fan. men du får jätte gärna lägga ut en bild på den och tror du den passar mig bra ?:; lås in er på hotell rummet, ni är för bruna nu!!!!

2009-01-22 @ 17:40:26
Postat av: emma w

hej hej nu kommer en liten uppdatering hemmifrån igen!

madde jag har blivit som dej typ som en simcoach jättebra har vart och simmat 3 gånger denna veckan nu. har fått en ny simkompis nu när du är borta, sanna. så nu e de hon som är nybörjaren och ja proffset hahah.

jobbet är precis som vanligt fast ändå typ skumt eftersom ja aldrig jobbar med dej haha saknar det som tusan och vill att du ska komma hem NU!!!

den gula klänningen du hade på dej på kortet är de vackarste jag set i mitt liv typ.. och du är så otroligt fin i hyn nu ju, solen gör susen.

eddie ska nog åka ner till thailand i några veckor kanske ni stöter på honom.

Aram, du är för brun nu får du ta och vara inne lite , hahaha

ha de underbart nu och lev livet för tiden går fort och snart är ni hemma igen!

pusspusspusss

2009-01-22 @ 18:22:38
Postat av: Gerd Högberg (mormor)

Hej, Va fina ni är!! Lycka till med resan till Malaysia nu och därefter Vietnam. Jag får se hur det ser ut för mig i mars. Det ser ut att inte bli någon resa för mig som det är nu i alla fall.

Vilka fina saker du har köpt Madeleine och ni ser ut att ha det jättebra. puss och kram från mormor

2009-01-25 @ 17:52:08
URL: http://madeleinearam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0