nytt hotell

halloj. det nya hotellet the yorkshire inn är toppen, haha rummet är fresh och så men det bästa var när de visade oss poolen och gymmet och ångbastun och den vanliga bastun haha värsta kapet gjorde vi, vi vill stanna här och skita i allt annat haha :) kanske blir lite mer än 6 dagar för oss. här är lite bilder iaf.!

och min mage börjar bli bättre nu när jag införskaffat lite thailändsk medicin haha vi sitter mest på rummet nu för jag inte orkar gå ut men imorgon är en ny dag, då blir det nog stranden. puss madeleine








Kommentarer
Postat av: Alexandra

aram ditt fettoo!. :) halo jag saknar er redan. och jag har taggat dig i ett album aram, som en i familjen. och glöm inte att säga till när ni ska fixa min klänning:D hiii

2009-01-14 @ 16:07:59
Postat av: Gerd Högberg

Hej! Det ser så jäkla skönt och underbart ut. Hoppas nu bara din mage blir okay. Tänkte ta en tur ner och ta hand om dig. Är det okay om jag kommer ner någon vecka och att vi träffas i så fall.



Kram och krya på dig från mormor

2009-01-14 @ 21:42:45
URL: http://madeleinearam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0